søndag 30. november 2008

Utstillling

Da var vår første utstilling unnagjort! Sto opp halv 6 søndag for å rekke fram til Andebu (altfor tidlig....) Resten av gjengen møtte vi i Drammen. B-kullet hos Minipina var godt representert med Bulle, Oscar, Fredrik og Capella.
Da vi kom inn i Andebuhallen var stressnivået relativt høyt for lille Bullemann (og høyere hos meg) Jeg hadde glemt sikkerthetsnåla i bilen, og ikke tid til å hente den. Fikk låne en strikk så jeg fikk på startnummer. Ingen bra start;)
Bulle roet seg heldigvis etterhvert....og i ringen syns jeg han var veldig flink (selv om Øystein tok noen relativt avslørende bilder av oss, spesielt meg....jeg må hvertfall bli mer fokusert i ringen hehe. Det LYSTE "jeg har ikke peiling på hva jeg driver med" av hele meg...)

I vår klasse (4-6 mnd) var det bare Bulle + 2 søsken. Vi kom på 3. plass (høres hvertfall bedre ut enn siste;)) 2. plass Oscar, 1. plass Fredrik (Big Ben Bulldozer, som virkelig lever opp til navnet, han er hvertall dobbelt så bred som Bulle). Vi fikk gode kristikker alle sammen og Hilde (oppdretter) fikk skryt for kullet! Moro!
Jeg er veldig fornøyd med vår første utstilling, og jeg gleder meg ellerede til neste gang!! (Letohallen 29. desember)
Fredrik ble forresten BIR (av 12) og BIG4 så vi hadde jo veldig sterk konkurranse da...

Dommerkritikken
Velbygd, godt hode og uttrykk, velplasserte ører, allerede bra bredde i front, god benstilling, herlig temperament, typiske valpebevegelser (det var dette som trakk oss mest ned i følge dommeren, hun sa det kom til å bli bra da Bulle fikk mer trening på å gå)

Ingen kommentarer: