fredag 21. november 2008

Tannfelling

Da har Bulle for fullt kommet igang med tannfelling. Han tygger på ALT og har knapt nok tid til å sove om natta for det klør sånn i tennene. Gleder meg til han er ferdig med det!
Ellers har han begynt å være hjemme alene men jeg er på jobb (drar hjem i lunsjen og lufter han). Det er for kaldt til at han kan være i bilen hele dagen nå syns jeg (-3,5 grader i dag)
Fått trent lite denne uka, men i går bedrev jeg "sofatrening" hvor Bulle måtte legge seg på før han fikk belønning (plassering var ikke et kriterie). Ellers gikk det veldig greit å ha hundene sammen i går kveld (jeg passet Luna). Det går mye bedre da jeg er alene med dem av en eller annen grunn......

Nå er det bare 1 uke til vårt første utstilling, spennende!
Prioritering denne uka er trene på stå og oppstilling!!! (Og vise tenner for Bulle syns ikke det er noe særlig etter han begynte med tannfelling!)

Ingen kommentarer: