torsdag 27. november 2008

Snart bursdag og JUL

JA jeg gleder meg til jul! Pinnekjøtt, gaver og kos. What's not to like??
Er jo på sin plass med en blogg om mine julegaveønsker;)

Her er altså ønskelista:
Hunderelatert:
Lydighetstrening i teori og praksis
100 % positiv hverdagslydighet
Hundträneren 2009 (Alle fra Canis)
10 pk med Kkikkere (jeg roter de bort hele tiden....surrehue ass)
Penger som skal gå til klikkertrenerutdannelse/kurs

Annet:
gavekort Ikea
morgenkåpe
pysjamas
penger
grand cru diverse ting

2 kommentarer:

Lene , Fride og Kira sa...

lykke til på utstilling i helga! skulle gjerne vært med. Ikke fått meldt meg på i romjula heller, og nå er det vel for sent..
Tenkt t feire no bursdag eller?

Bente, Bulle og Chex sa...

Jeg har begynt å grue meg nå altså, føler jeg har ikke trent nok... Men gjør jo ikke no om det ikke går så bra, er jo bare trening;)
Treging asså Lene, jeg og Bulle er påmeldt!

Vet ikke helt om det blir no spesielt, men har lyst til ta en tur ut den 13. hvertfall!!