lørdag 15. november 2008

Trening på Eggemoen




I går var jeg og Bulle med Lene og Fridepå Eggemoen på trening med "canis-folk"-jeg er elendig med navn....


Jeg avspaserte på jobb på fredag så reiste til Lene på torsdag kveld. Bulle og Fride lekte hele kvelden så Bulle sov godt om natta. Og jeg sov nok bedre enn Lene som våknet av ei mus under dyna, EKKELT!!
Været var ikke det beste akkurat, og det var GLATT! Bulle liker seg jo ikke ute i sølevær så måtte ha på 2 dekken før han var fornøyd....
Jeg og Lene la to korte spor til hver av hundene, og mens disse "godgjorde" seg tok jeg flere små økter med kontakt. Det gikk veldig greit etterhvert, så veldig fornøyd med det! Så blei det grilling og skravling (hundefolk er som hestefolk, vi liker å prate!;))
Spor gikk kjempebra, Bulle har nesa i bakken hele tiden og konsenterer seg. Han hoppet over mange godbiter, så jeg skal prøve å legge godbiter sjeldnere neste gang, og finne på en bedre "skatt" i slutten av sporet (f.eks kong med leverpostei inni)

Alt i alt en veldig fin dag. Var også innom Ikea på vei hjem og kjøpte masse fint! Neste gang må jeg huske å kjøpe tunnel til Bulle så vi kan trene agility i hagen hjemme(",) MASSE moro man kan gjøre med hund!!
Bildene er lånt fra Lenes side.






Ingen kommentarer: