tirsdag 18. november 2008

Staffetrening i Oslo

I går var jeg og Bulle på staffetrening i Oslo. Først hadde vi "valpetreff" med kullet til Bulle. Moro å se Capella og Oscar igjen!! I dag sto utstillingstrening på programmet. Vi trente "stå" og oppstillling, flink Bulle!
Ellers trente vi sitt (ENDELIG kunne jeg sette på kommando på sitt ute jippi!!!), innkalling, kontakt når vi gikk og litt håndtarget. Begynte også så vidt å snuse på "på plass" som jeg forøvrig gjorde på feil side (hund og hest er forskjellig der, hund på venstre side, hest på høyre..), men vet hvordan jeg skal trene til neste gang.... Hadde MANGE og KORTE økter så Bulle fikk varmet seg i bilen innimellom.
Ellers fikk Bulle leke med ei staffetispe på 8 mnd, og det var jo selvfølgelig moro!!
Gleder meg masse til neste mandag, da står target på musematte på programmet (+ de andre øvelsene). MORO å trene hund!

Ingen kommentarer: