søndag 23. november 2008

Helg

Denne helga har jeg jobbet pga har eksamen om 2 uker (sukk). I og med jeg stryker om jeg ikke får B eller bedre må jeg LESE for harde livet. Bulle har vært med på jobb (har smuglet han inn;)). Han har vært kjempeflink, stort sett ligget og sovet i buret.
Har hatt dårlig samvittighet for at jeg ikke har hatt så mye tid til han denne uka, så på lørdag kveld reiste vi til Vestby for å ha miljøtrening. Her fikk vi sett både tog (litt skummelt), gått over bro over E6 (morsomt med alle bilene syns Bulle) og trent litt på en fin, opplyst plass. Bulle satte seg fint på kommando! Neste steg er å få til dekk. Ellers trente jeg stå og gå med kontakt (kravet er se på meg mens vi går). Skal prøve å få til litt trening i dag og.
Ellers har jeg funnet ut at innkalling stort sett er veldig bra når vi er borte, men ikke hjemme...
I mårra er det staffetrening i Oslo. Har ikke fått øvd på "leksa" som var musematte-target og på plass. Får ta noen korte økter på det i kveld også. Kan bare glemme se på TV for tiden, men det er i grunn helt greit.

Ingen kommentarer: