onsdag 18. februar 2009

Uka så langt

Mandag fikk Chex behandling av Monica igjen. Hun merket stor forskjell på muskulaturen i ryggen og bakparten! Denne gangen fortsatte hun med bekkenet og hasene samt begynte så vidt på skuldrene. Det viste seg at Chex har store problemer i hasen på høyre bakbein. Hasen på venstre har blitt mye bedre etter behandling, men ikke høyre så den trenger nok litt mer "jobbing". (Chex har i lengre tid protestert veldig i høyre galopp så det er nok grunnen). Har tenkt å prøve back on track hase beskytter for å se om det hjelper (jeg skulle ønske jeg var rik- eller forresten: Lene hvor blir det av den rike mannen du har lovet meg??)

Denne uka har jeg også bestilt flytevest til Bulle for han skal begynne med svømmetrening pga muskulaturen i bakparten har ikke utviklet seg som den skal etter skaden han fikk i jula (enda en grunn til at jeg er BLAKK *sukk*).
Blitt lite trening denne uka, må få gjort litt i helga! Masse kurs i området jeg har lyst til å begynne på etterhvert, så bare å begynne å spare:)
-og så er det 1 uke til utstilling igjen, trene trene!!!

Ingen kommentarer: