søndag 22. februar 2009







Så var enda en helg over...merkelig hvor fort de går...
Lørdag kveld hadde jeg med Bulle på besøk til ei venninne. Lånte bort Bulle huseieren der Thea leier. Han er vel over 80 år og har hatt flere egne hunder (dachs), så han syns den var kjempestas med Bulle- og Bulle likte han godt også-han fikk jo tross alt godis;)


Fikk også trent litt med Bulle. Trente rundt omkring ute. Prioriterte kontakt, stå og gå pent. Kommer til å prioritere det resten av uka også. Har tenkt til å reise forskjellige steder hver kveld og trene korte økter, forhåpentligvis vil dette gjøre at det går bedre til helga. Har også tatt opp igjen øvelsen "lukke skuffen", en morsom øvelse!
Bulle har begynt å bli en ordentlig manne-mann nå også, kom i litt "bråk" med en Setter i helga Absolutt ikke noe dramatisk, men jeg må passe på hvem han skal hilse på heretter (spesielt hannhunder!). Han har også begynt å løfte beinet, og jeg ser det ikke er lenge til han begynner å markere. Litt trist at valpetiden er over- den har gått så fort!!!


Legger inn litt diverse bilder

Først litt jobbrelatert. Bildene er fra teststasjonen på Staur. Kjekke karer det her!










også noen bilder fra dåpen til Mia Emilie- ikke verdens beste bilder akkurat, men men.



Jeg ser jo ut som en kjempe ved siden av disse her....*sukk*
Jeg var gudmor:)

Ingen kommentarer: