mandag 20. juli 2009

uheldige bulle....

Bulle rakk bare å være friskmeldt fra forrige skade i 2-3 uker før han ble skadet på nytt.
For å gjøre en lang historie kort ble Bulle bitt i kneleddet av en liten hund på lørdag ettermiddag. Såret var så lite at jeg så det det først og Bulle fortsatte å leke med to valper. Men etter 2 timer kunne Bulle plutselig ikke gå på frembeinet lenger og var varm og hoven i beinet. Så jeg og ei venninne tilbrakte lørdag ettermiddag/kveld først på Åssiden dyreklinikk og så måtte vi hive oss i bilen for å rekke apoteket i Sandvika før det stengte kl 8.
Bulle skal gå på antibiotika i 10 dager (pga fare for at bittet har gått inn i skjelettet) samt smertestillende.
Var ikke lett å få tak i dyrlege midt i fellesferien heller, så det blei ikke akkurat en billig fornøyelse, 4500 kr måtte jeg ut med:( Er UTROLIG glad jeg har forsikring så jeg hvertfall får dekket noe av det........

nå håper jeg "uflaksen" er over snart før jeg går konkurs(",)

Ingen kommentarer: