tirsdag 10. mars 2009

Minikurs på Tajet

Søndag var vi på minikurs/aktivitetsdag hos Lene. Lenge siden sist kurs nå så gledet meg:) Bulle er jo ikke helt "på nett" for tiden så jeg hadde ikke så store forhåpninger. Det var skikkelig dritt-vær, men heldigvis kunne vi være en del inne i låven.

Lene hadde laget et variert og morsomt program med bla beriket miljø +godbitsøk, ro-trening, innkalling (Bulle kan tydeligvis ikke innkalling;)), og agility. Syns vi fikk gjort mye på 3 timer!

Var veldig moro å se hvor godt Bulle brukte nesa si inne låven +jeg begynner endelig å se resultater av all ro-treningen vi har gjort... Og tunnellen hadde han heller ikke glemt:)

Innkalling gikk ikke så bra da. Så det må vi jobber MER med. -og jeg må bestemme meg for enten å bruke "Bulle" som innkalling, eller "hit" (ikke begge, og ikke være sinna når jeg sier hit *kremt*)


Stjelte noen bilder fra Lenes blogg









Ingen kommentarer: