torsdag 24. mars 2011

TRAVELT!

Har det veldig travel om dagen- Hovedoppgave til hundetrenerskolen skal leveres til helga, og i tillegg har jeg 2 foredrag som må forberedes på jobb samt artikkel som skal skrives. Er som oftest på jobb fra 8 om morgenen til 9 på kvelden-bare hjemom for å spise middag og hente Bulle. Det blir derfor veldig lite aktivitet på Bulle om dagen- men har er like rolig og fornøyd som alltid bare han får være med på jobb om kvelden. For ett år siden peip han konstant om jeg måtte ha han med på kontoret om kvelden- nå er han rolig og legger seg ofte på jakka mi og sover- DEILIG! Begynner å merke at Bulle begynner å bli roligere og mer voksen nå, og det er utrolig godt. (om hovedårsaken er jobben jeg har lagt ned med stressreduksjon siste året eller kun er pga at han blir eldre er ikke godt å vite. Mest sannsynlig er det er blanding av begge, men jeg liker å tro at jeg har en god del med det å gjøre;))

Det blir kjemperart å bli ferdig med hundetrenerskolen, kunne godt tenkt meg å fortsette lenge enda! Vi er en helt super gjeng og det er deilig å være sammen med folk som tar hensyn til hverandre- og hverandres hunder. Hååer på å fortsette å ha kontakt med mange av de(",)

Snart begynner vi på kurs igjen- tror det er første kurs siden det mislykkede bronsemerke kurset i sept/okt 2009! Det blir helt sikkert gøy og nyttig, og jeg gleder meg faktisk kjempemasse!

Ingen kommentarer: