fredag 20. august 2010

snart høst

Ukene går altfor fort, og nå nærmer jammen høsten seg!
Denne sommeren har gått altfor fort, mye pga at jeg har vært mye ute og reist. Har vært 2 uker i Lofoten, 1 uke i Tyskland, og i mårra går turen til Kreta. Der skal jeg holde 15 min presentasjon om "The economic importance of fertility and other reproduction traits" og jeg gruuuuuuer meg!!! Overlever vel, men jeg blir visst aldri vant til å snakke i store forsamlinger....

Det har skjedd veldig lite for Bulle i sommer, han har stort sett bare vært hjemme i Sigdal og slappa av. Mamma og pappa har passet han når jeg har vært borte, men dette har uheldigvis resultert i at Bulle begynt å utagere mot andre hunder igjen, kjipt!! Men sånn er det når det er flere som skal håndtere Bulle og det ikke går ann å bli enige om treningsmetoder/håndtering.

Chex har kost seg på beite sammen med Palle i sommer. De har hatt det helt supert, og Chex har nok lagt på seg litt;). Regner med de snart skal bort i stallen igjen. Gleder meg alle er på plass og de blir sluppet på ny-tresket jorde.

Om 2 uker begynner hundetrenerskolen igjen, og som vanlig har jeg vært sløv med de skriftlige leksene. De må prioriteres når jeg kommer hjem fra Kreta:)

1 kommentar:

Wilde sa...

Så fin blogg du har :)
Du har jammen vært bissi i sommer!
Kjenner til det problemet med mange som skal håndtere samme hund og alle har forskjellige metoder å gjøre det på. Det gjør meg GAL! For ikke å snakke om hunden! *sukk*