tirsdag 29. mars 2011

Jeg er hundetrener!!

Nå i helga var siste gangen med Hundetrenerskolen. Tenkt at det er 14 mnd siden jeg begynte! (hvor har tiden blitt av??). Jeg fikk ihvertfall kurset godkjent og kan nå kalle meg HUNDETRENER! Jeg har lært masse av Turid Rugaas, samtidig blitt kjent med masse fantastiske mennesker! Om jeg får tid en dag skal jeg prøve å oppsummere det viktigste jeg har lært og hvordan jeg bruker dette i hverdagen. Et ting som sikkert, og det er at Bulle har blitt MYE roligere i løpet av det siste året så jeg vet at metodene virker(",) Har avtale med ei fra kurset om passeringstrenig/parallellgåing om noen uker så da kommer vi igang igjen med litt trening:) Har også lyst til å begynne på "staffetreninger" i Oslo igjen, men jeg må passe meg så jeg ikke blir overivrig på trening igjen!!;)

Ingen kommentarer: